Home » Aktualności » Wycieczka do Zakopanego 28-30 maja 2018 r

Wycieczka do Zakopanego 28-30 maja 2018 r

W dniach 28, 29, 30 maja uczniowie naszej szkoły pojechali na wycieczkę do Zakopanego. Opiekunami podczas wycieczki były panie: A. Adamczyk, D. Herka, A.Dąbrowa, A.Wiśniewska, E. Parszewska Biber, M. Sulima. Pierwszego dnia po przyjeździe udaliśmy się na spacer Doliną Kościeliską do schroniska na Hali Ornak jest to druga co do wielkości w polskich Tatrach przez wielu uważana za najpiękniejszą. Drugi dzień był bardzo wyczerpujący. Wędrówkę rozpoczęliśmy Doliną Strążyską, dotarliśmy do Wodospadu Siklawica, przeszliśmy drogą pod Reglami do Sarniej Skały gdzie podziwialiśmy przepiękną  panoramę Podhala. Z Sarniej Skały czarnym szlakiem dotarliśmy do Kuźnicy, wjechaliśmy kolejką na Kasprowy Wierch. Wieczorem uczestnicy wycieczki piekli kiełbaski przy ognisku. Przed powrotem do domu w ostatni dzień wycieczki odwiedziliśmy Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej w Zakopanem. Był też czas wolny na słynnych Krupówkach, gdzie można było zrobić zakupy.